Thursday, November 19, 2009

წელიწადის დროები

1.პროექტის სახელი : წელიწადის დროები


2.პროექტის მოკლე აღწერა:

როექტი ეხება სასწავლო წლის აღწერას, სეზონების აღწერას, მოსწავლეების ბუნებისადმი დამოკიდებულიბას, წელიწადის დროების აღწერას მზგვსებისა და განსხვავებების შესწავლას.


3.პროექტის სრული აღწერა :


წელიწადის დროების გაცნობა

ბავვები საფუძვლიანად გაეცნობიან წელიწადის ოთხივე დროს, გაერკვევიან ბუნებრივ მოვლენებსა და ცვლილებებში. ჩაუღრმავდებია მის მნიშვნელებას ბუნებრივი ცვლილებების შესახებ...

    წელიწადის დროების სხვაობების შესწავლა

შეისწავლიან ბუნებასთან ურთიერთობებს, როგორც კონკრეტულ ისე ზოგად საკითხებს გააკეთებრნ ანალიზს და დასვამენ შეკითხვებს.


4.მონაწილეთა ასაკი : 7-8 წელი


5.ვადები-ხანგრძლივობა: 2009წლისნოემბერი-2010 წლის ივნისი


6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:

მოსწავლეებისა და მასწავლებლის ურთიერთობა, მიიღებს კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით პრაქტიკული საქმიანობის გამოცდილებას. ასევე ჩაუღრმავდებიან დღევანდელ აქტუალურ თემებს ბუნების გაცნობის, მოვლის, განახლების თუ ეკოლოგიური საქმიანობების მნიშვნელობებს.

მოსწავლეები ჩაერთვებიან მთლიან პროცესში.


7.მოსალოდნელი შედეგები-პროდუქტები:


მოსწავლე მიიღებს სრულფასოვან ინფორმაციას

წელიწადის დროების შესახებ და განუვითარებს იმ უნარებს რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს ბუნების აღქმაში.

ბავშვის ინტელექტუალური დონის ამაღლება

რომელიც აისახება მშობლებსა და მასწავლებლებზე. ასევე ხელს შეუწყობს ბუნრბისადმი სწორი დამოკიდებულების ჩამოყალიბებას და საზოგადოებაში სათანადო ადგილს დაიმკვიდრებს.


8.სარგებელი სხვებისთვის:

ჩატარდება ღონისძიებები, გაკეთდება გამოფენები. მასალები აიტვირთება ბლოგებზე, რაც იქნება მზა მასალა დაინტერესებლი მოსწავლეებისათვის.


9.სამუშაო ენა:ქართული


10.მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:


11.საგნებთან -ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

ძირითად და შესარჩევ საგნებთან მუშაობის პროცესი, რომელიც დაკავშირებულია განათლების სამინისტროს მიერ დადგენილ ეროვნულ გეგმასთან



12.პროექტის ფასილიტატორი:თამარ გულისაშვილი


13.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:tamar.tamar.gulisashvili@gmail.com


14.პროექტის ფორუმი:


15.პროექტის ვებ-გვერდი-ბლოგი:www.tamargulisashvili.blogspot.com

No comments:

Post a Comment